onsdag 16 december 2009

Julklappshandling och Snökaos

Igår var jag inne i Malmö och levererade först hundmat till kunder och sedan hämtade jag en begagnad sadel jag hade köpt, sedan bar det av till mobilia för att julklappshandla och hittade riktigt roliga klappar till alla, det är bara så synd att man inte är rik för jag älskar att köpa presenter till mina nära och kära!!!
För att inte tala om vilka perfekta klappar jag har köpt till min älskling! *hihi*
Tyvärr kan jag inte berätta vad jag har köpt eftersom det finns risk att "de berörda parterna" ser detta.
När vi skulle hem var det snökaos, fy farao vad det snöade i Malmö! Gick knappt att köra och det tog skitlång tid innan vi var hemma.
Idag mår jag som en klubbad säl och har legat och sovit nu i 2 timmar. Sedan blir det att ta sig i kragen och gå ut och mocka samt slå in klappar!

Inga kommentarer: