tisdag 8 december 2009

Vid kvällsfodringen blev det till att undersöka pungkulor!

När vi skulle kvällsfodra ikväll så började vi diskutera hingstarnas pungkulor, vår snart 2 åriga hingst har vi bara känt en av pungkulorna på, men han är så jäkla kittlig och drar upp dem så fort du kommer i närheten för ibland känner man ingen. Men jag kan glädjande nog säga att båda pungkulorna på fölen är nere!
Haha jag vet att vi är knäppa men så är hästlivet! ;-)

Fast det roligaste var när sambon skulle känna och han frågade mig hur det skulle kännas och jag svarade
-Men gå in och känn på Eddies (vår 3-åring som är hur snäll som helst) var på min sambo sa
-Men han är ju valack
Jag skrattade så jag höll på dö! Snacka om att man är trött och fick hjärnsläpp! Klart han inte kan känna hur pungkulorna känns på en valack eftersom han inte har några kvar!

Inga kommentarer: