tisdag 27 april 2010

Då har man trillat av för första gången på flera år....

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på flera dagar men har haft lite otur. Trillade av en av våra pållar i söndags och slog mig som sjutton. Kan säga att ridbanan var hård som asfalt! Vill helst inte ha den närkontakten fler gånger!

Kunde i stort sett inte gå i söndags och hade så fruktansvärt ont. Igår började jag kunna gå och röra mig bättre men smärtan är kvar även om den inte är hälften av vad den var i söndags. Har jättesvårt att sitta och ligga kan jag bara göra på sidan, stå och gå är bäst men det kan jag bara göra i korta stunder för sedan har jag väldigt ont igen. Kanske ska ta och ringa läkaren imorn så de får titta på det ändå?
Är inte så imponerad av läkarvården idag och det känns som om de inte kan göra så mycket....
De senaste dagarna har alltså bara varit lite av en plåga så allt annat har fått ligga på is.

3 kommentarer:

lisa sa...

ojoj, vad hände?? :O
"krya" på dej nu!! (L

Ryttarliv - Hästtidningen på nätet sa...

På Ryttarliv kan du tävla om att vinna en fin keramikhäst från BisseBeth! Kanske kan vara ett plåster på såren...

jeanette sa...

Men fyyyy! Det ser ut att göra riktigt ont! :( Hoppas det går över fort! Tack för trevlig blogg!