fredag 2 juli 2010

Kändisbloggar


Hade inget speciellt att göra (eller rättare sagt orkade ingenting) så jag satt och surfade lite rundor på nätet. Var inne på Hästnet och fick då se en annons från Bonde Susanne (ni kommer ihåg) blev lite nyfiken så jag gick in på hennes hemsida och sedan på blogg. Det fick mig osökt att surfa rundor på olika kända och mindre kända människors bloggar, Izza Waljus, Jane, Timglas, Perrobin, Josefin Craaford, Meral och många fler.
Seriöst läser ni dessa personers bloggar?
Vad är det som är så intressant med dem?
Jag fattar inte, kan någon förklara?
Min blogg innehåller kanske inte så jättemycket kul heller men att bara läsa om hur de festar och shoppar för tresiffriga belopp dag ut och dag in tycker jag är fullständigt ointressant!
Bonde Susanne´s blogg var väl den som var relativt intressant, kanske för att hon håller på med hästar eller så var det för att jag var inne på den för första gången?

Inga kommentarer: