söndag 18 juli 2010

Samma sak igen!

Dagarna bara flyger förbi och inte ett enda ord har kommit upp på bloggen! Var tar all tid vägen?
Har egentligen inte hänt så mkt, har kört lite hårdträning med Anna och hennes fina pålle under vecka eller egentligen är det han som har fått jobba mest.
Mycket jobb har det också varit och idag hade vi jättekul med att bygga upp en hinderbana men bommar att gå under, bommar att gå över, slalom, pressening, gå mellan bommar samt backa mellan bommar. Jag med Hörrebörre, Anna med Silfurari och Frida med Elfur, alla skötte sig galant! Efter det blev det en smörjning där jag, Anna och Frida smörjde alla grejer i sadelkammaren medan killarna (Anders och Kristian) pulade med lösdriften. Kvällen avslutades med att vi åt gott och pratade hela kvällen lång, jättetrevligt hade vi!
Imorn blir det kurs för Ann Lindberg i dagarna fem, fullt upp och redan nu känner jag att jag kommer vara mer död än levande imorn (speciellt eftersom jag var uppe till 4 inatt...). Risken finns att jag inte kommer orka uppdatera dagligen från kursen men jag ska försöka göra mitt bästa!
Nu ska jag sova gott ;-)

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag tycker att vi hade en jättetrevlig dag! :D

Frida sa...

Jag instämmer med Anna :) Lite trött idag och Anders kom knappt upp sex imorse :) hehe...

Jenny sa...

tur att jag då putsade Katlas saker igår då :P