söndag 15 maj 2011

Duktig!

Är jätteledsen att jag inte har orkat svara på alla läsarbrev som jag har fått! Men nu har jag tagit mig i kragen och börjat besvara dem i tur och ordning. Vissa är lite "gamla" vid det här laget och man kanske har kommit fram till en lösning men jag svarar på dem ändå :-)

Mina dagar går åt till jobba som en galning men jag stortrivs :-) så det är bara kul! Det ända som är tråkigt är att jag skulle önska att jag hade lite mer tid till mina egna pållar...
Har haft massor med träningar senaste tiden vilket också är DUNDERKUL (satan va duktiga mina elever är!) och jag skulle ALDRIG vilja vara utan det men det tar ju också tid från pållarna när man jobbar så mkt.

Har haft kurs med duktiga Hästpedagogen Ann Lindberg i lördags vilket alltid är lika roligt och lärorikt! Hade inte med mig någon egen häst men Ann såg till att jag fick jobba ändå!

Har också varit ute och hjälpt flera stycken som har haft problem med lasthästar och det är ju så lärorikt varje gång, dessutom är uppskattningen helt enorm av hästägarna då de har spenderat flera timmar tidigare och nu har hästar som går rätt på! Är så lycklig att jag får ägna mitt liv åt detta! Vad mer kan man begära?

Inga kommentarer: