torsdag 13 januari 2011

Jobb, jobb, jobb och lite mer jobb!

Då var första veckan avklarad på mitt gamla jobb men med min nya tjänst. Allt har gått bra och även om jag känner i stort sett alla barnen sedan tidigare så tar det ju ett tag innan man har kommit in i alla nya rutiner. Dessutom är ju barnen inte vana med mig i den situationen jag befinner mig i! Trivs superbra med min nya kollega, hon är kunnig, professionell, ger mig utrymme men vågar ändå ta sin plats utan att trampa mig på tårna. Och jag känner mig ganska avslappnad i hennes närvaro!

Ridlektionerna har börjat komma igång nu och några kommer i gång under de närmaste veckorna, några fler är under planeringsfasen.
Jag kommer att ha regelbundna träningar i;
Bjärsjölagård
Vanstad
Blentarp
Löderup
Stenshuvud och
hemma på Graneborg.

Blir förhoppningsvis en spännande om än intensiv vår (om det kommer någon vill säga ;-)

Inga kommentarer: