torsdag 10 mars 2011

Min önskelista

Fyller inte år eller ngt men låg här i soffan och funderade på hur jag skulle vilja ha det i mitt liv så här kommer min önskelista!

1. Bli frisk! Ha massor med energi och må bra!
2. Bli erbjuden drömjobbet som är ett utvecklande arbete med bra lön!
3. Ridhus så man kan rida även när det regnar och blåser som nu....

Självklart skulle jag kunna önska mig flera miljarder på banken, perfekt kropp osv men just nu, idag är det dessa tre (speciellt ettan) som jag önskar mig! Jag menar vill ju inte verka girig ;-)

6 kommentarer:

Klara Hovstadius sa...

sv: Tack!:)

warnmark sa...

Sv; Tack så jättemycket :)

Sätilaryttaren Emma sa...

sv; tack :)

Jejje sa...

klart man vill ha pengar,massor med pengar:))men hälsan är nog viktigast:))
hoppas du känner dig piggare.3 veckor med influensa är hemskt......-nu ska jag tipsa dig om en superbra grej:))
köp en stor nässpruta på apoteket.blanda en saltlösning & spola vardera näshål.Det rensar hela systemet,bihålor ja allt......känns så skönt efteråt.Jag använder det på barnen ,dom tycker det är kanon(8 & 10 år)krya på dig/jejje

Örlingur Islandshästförening sa...

Jejje-använder faktiskt en sådan redan och sköljer näsan varje dag, känns jättebra men det hjälper tydligen inte, basiluskerna har mig i ett för hårt grepp ;-)

Josäfin :> sa...

sv: åh tack så mcyket :D

Fin blogg själv också! Värsta sommar feelingen :D